עבודת צבע - כמה זה עולה לי?

פורסם בתאריך 7.3.2021

גודל הדירה

ככל שהדירה שלכם יותר גדולה, גם בכמות החדרים אבל גם בשטח שלה, כך מחיר צביעת הדירה יעלה יותר.

מצב הדירה

מחיר הצבע לדירה מושפע ממצב הקירות בדירה. ככל שהקירות שלכם דורשים יותר עבודת הכנה, כך הצביעה תעלה יותר. אם יש לכם רטיבות בדירה ואם הקירות שלכם צריכים תיקוני טיח, שפכטל, איטום או עבודת גבס – תשלמו יותר.

החפצים בדירה

אם הדירה שלכם לא חדשה מהניילונים, אלא עמוסת חפצים ורהיטים שדורשים פירוק והזזה – מחיר צביעת הדירה שלכם יעלה. כמובן שהמחיר כולל את ניקיון הדירה לאחר הצבע והחזרת החפצים למקומם, אם דאגתם.

צבעי מומלץ של וולקס טפטים

גוון הצבע בדירה

מחיר צביעת הדירה מושפע גם מהגוון שאותו אתם בוחרים לקיר, וגם מהמעבר מגוון אחד לשני. צבעים בעלי גוונים כהים יקרים יותר מגוונים בהירים, ולכן בחירת צבעים כהים לדירה שלכם תייקר לכם את עבודת הצבע. בנוסף, אם אתם צובעים את הקירות מגוון כהה לבהיר, המחיר יעלה, שכן הצבע דורש יותר שכבות, והעבודה לוקחת זמן רב יותר.

אפקטים בצביעת דירה

מעבר לגוון של צבע הדירה, ניתן לעשות בדירה טקסטורות, צבעי בדים ועוד שלל סוגי עיצובים.

חומרי הצבע לדירה

אם בעבר היו צובעים את הדירה באמצעות חומר פלסטי או סיד, היום כמעט ולא משתמשים בחומרים אלו. הסיד משמש רק לצביעת התקרה, ואילו החומר הנפוץ ביותר הוא החומר האקרילי. צבע אקרילי הוא צבע עמיד, איכותי, נשמר לאורך זמן ולא פחות חשוב – הוא נראה טוב וקל לניקוי .בצביעת חדר אמבטיה משתמשים לרוב בצבע אקרינול - צבע המגן על הקיר מפני רטיבות ועובש.

צביעת חדר אמבטיה

צביעת חדר אמבטיה היא צביעה שלרוב דורשת לא מעט עבודות הכנה. חדר האמבטיה הוא חדר לח ורטוב, וכתוצאה מכך לרוב מצטבר בו עובש שגורם לקילוף הקירות והתקרה. לכן, לפני תחילת עבודת הצבע, נידרש קודם לנקות את העובש, לבצע שפכטל לקיר, למרוח חומר מקשר (על מנת שהצבע יחזיק מעמד על הקיר לאורך זמן) ורק לאחר מכן לצבוע בצבע נגד עובש. מסיבה זו, מחיר צביעת חדר אמבטיה (כמו שאר החדרים בבית) מושפע ממצב האמבטיה . ככל שיידרשו בה יותר תיקונים, כך המחיר יעלה.

צבעי מקצוע

מחירון עבודות צבע

איזור צביעהמחיר בש"ח
צבע ושפכטל לפי מ"ר₪60 - ₪85
צביעת חדר בודד₪600 - ₪1,000
צביעת חדר מדרגות₪700 - ₪1,050
צביעת תקרה לפי חדר₪500 - ₪600
צביעת אמבטיה₪800 - ₪1,200
סיוד וצביעה של מטבחון₪900 - ₪1,250
צביעת מטבח בצבע אקרילי₪1,100 - ₪1,900
צביעת חדר שירותים קטן₪400 - ₪600
צביעת חדר בצבע עמיד בחום₪820 - ₪1,250
צבע חוץ (צביעה חיצונית למבנה)₪75 - ₪110
צביעה של דלת פח₪460 - ₪570
צביעת קיר גבס + סתימת חורים₪55 - 120₪