• טפטים לארונות
  • משלוחים חינם בהזמנות מעל 300₪
  • 🇮🇱 ביחד ננצח 🇮🇱🇮
  • מיקום גנסין 19, גבעתיים
    מתנה למצטרפיםמתנה למצטרפים
    סינון סינון איפוס איפוס
    סגור תפריט
    חיפוש טפט חיפוש
    המוצרים שלי () טפטים מועדפים
    הטבות ומבצעים הטבות ומבצעים
    חדש באתר 2024
    סוג מוצר
    סוג מוצר
    סוג טפט
    סוג טפט
    חדרים
    חדרים
    צבעים
    צבעים
    סגנון
    סגנון
    מותג
    מותג
    Khroma
    Khroma
    סוג חומר
    סוג חומר
    מרקם
    מרקם

    טפטים בדפוס דיגיטלי תלת מימד לפינת אוכל בצבע כחול מבית Khroma

    מבחר של טפטים בדפוס דיגיטלי לחידוש הבית והמשרד. טפטים בדפוס דיגיטלי מותאם לפינת אוכל. טפטים בדפוס דיגיטלי בסגנון תלת מימד. טפטים בצבע כחול. טפטים בדפוס דיגיטלי מבית Khroma.

    טפטים בדפוס דיגיטלי תלת מימד לפינת אוכל בצבע כחול מבית Khroma
    מציג 0 תוצאות עבור:
    טפטים לפינת אוכל

    פינת האוכל שלכם נדרשת לעוד נגיעה, שתהפוך אותה למתחם בעל אישיות וייחוד משלו? מה דעתכם על טפטים לקיר פינת אוכל מהאתר של וולקס, המציע מבחר איכותי של טפטים לפינות אוכל עשויים מנון וובן, חומר עמיד בפני שריטות שקל מאוד לנקותו. אנו מציעים טפט לפינת אוכל בשלל עיצובים, גוונים וסגנונות עכשוויים, מה שמאפשר לכל אחד לאתר טפט מושלם לפינת האוכל של ביתו.

    בחירת טפטים לפינת האוכל בבית

    בעשורים האחרונים, כחלק מגישה מודרנית של חלל פתוח, פינת האוכל בבית נוטה להיות חלל משותף עם המטבח והסלון. נטייה זו יוצרת אמנם חלל אחד, אוך מצד שני נדרשת יצירתיות כדי לייחד כל חלל במרחב. פינת אוכל עם עיצוב המייחד אותה מכלל החלל, ניתן ליצור באמצעות קיר טפט מתאים, וכאן עולה השאלה המתבקשת - איך לבחור טפט לפינת אוכל. עבור שאלה זו אנו מציעים מספר דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

    • בבחירת טפט לפינת אוכל יש להדגיש את משמעותו של החלל בחיי המשפחה, כגון מרחב של התכנסות לארוחות משותפות, כמקום לשבת בו יחד על שולחן החג, כפינה נוחה לשתות קפה, וכדומה.

    • בבחירת טפט לפינת אוכל חשוב להתאימו למרחב שאליו הוא מחובר וסגנון העיצוב שלו. החיבור מושג על ידי בחירת מרקם וגוונים של הטפט, סגנון העיצוב שלו והאופן שבו הוא משתלב עם חלל מודרני, כפרי, יוקרתי, אורבאני או אחר.

    • פינות אוכל רבות ממוקמות באזור יחסית אפל בבית, שאין בו חלונות. במקרים אלו, כדי לזכות במרחב יותר קליל ומואר, כדאי לבחור טפט בעל גוון בהיר אחיד או עם הדפסים עדינים, המסייעים ביצירת מרחב שיקי, נעים ורגוע.

    • צבעים רגועים של טפט נדרשים גם במקרה של פינת אוכל עם ריהוט דומיננטי בעל צבעוניות בולטת, כך שטפט מהווה רקע לשאר הפריטים במרחב. טפטים מעודנים יכולים למשל לשלב פרחים או כיתוב.

    • מי שזכה בפינת אוכל גדולה ומרווחת, יכול לבחור עבורה טפטים בגוונים יותר כהים שיסייעו בתיחום אזור פינת האוכל ויעניקו לו תחושה יותר אישית, חמימה וביתית.

    • פינת אוכל גדולה גם מעניקה מצע מתאים עבור טפטים הרבה יותר נועזים בעיצוב, צבע ומרקם, שייצרו מקור עניין ממוקד בחלל. למשל, ניתן לבחור טפט עם לוק מטאלי שיוצר משחקי אור מעניינים, לבחור טפט כהה עם צבעונית עזה, ועוד.

    השאירו פרטים לתיאום
    מדידה וולקס טפטים מדידה ביתית
    מקצועית בביתכם
    לא תקין
    ביקור באיזור השרון וגוש דן ללא עלות!
    וולקס לוגו