מה זה טפט?

פורסם בתאריך 28.3.2022

טפט הוא סוג של בד דקורטיבי המודבק על קירות החדר כדי לכסות את פני השטח. טפט יכול להיות עשוי מחומרים שונים כגון: בד, נייר אורז וויניל.ישנם סוגים שונים של טפטים לקיר. ניתן לסווג אותו לפי החומר, העיצוב או הצבע שלו.
כאשר בוחרים איזה סוג של טפט לקנות לבית או למשרד, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:
- איזה סוג חומר אנחנו רוצים?
- איזה עיצוב אנחנו רוצים?
- איזה צבע אנחנו רוצים?

חשיבות הטפטים

טפטים הם חלק חשוב בבית. הם לא רק משמשים כקישוט אלא גם מגנים על הקיר מפני כתמים ונזקים. קיימים בשוק סוגים שונים של טפטים המתאימים לסוגים שונים של קירות, ארונות, רהיטים ודלתות.
טפטים הם דרך מצוינת לקבל מראה חדש לבית שלך ללא צורך בצביעה. טפטים זולים וקלים יותר מצביעה, אבל הם יכולים להיות יקרים יותר מסוגים אחרים של עיצוב הבית
טפטים גם עמידים יותר מצבע כך שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר על הקיר.

טפטים לקיר

סוגי טפטים

ישנם שני סוגים עיקריים של טפטים:
1) טפט לא ארוג (נון-וובן): טפט לא ארוג עשוי מבד לא ארוג ומשמש לרוב למטרות מסחריות. הוא קל לניקוי ולהסרה, איך אינו עמיד במיוחד.
2) טפט מדבקה: טפט מדבקה עשוי מגב נייר שהודבק על צד אחד עם דבק, מה שהופך אותו עמיד למים ועמיד. ניתן להשתמש בו על רוב המשטחים, אך לא ניתן להסירו מבלי לפגוע במשטח שמתחתיו.

מהפכת הטפטים בעידן הדיגיטלי

כיום, אנשים החלו להשתמש בתמונות דיגיטליות בכדי לקשט את הקירות שלהם. הסיבה לכך היא שניתן לשנות טפט דיגיטלי ביתר קלות וניתן להתאים אותו כך שיתאים לכל גודל קיר. טפטים דיגיטליים מגיעים גם בדוגמאות וצבעים רבים ושונים מהם תוכלו לבחור.
מקרי השימוש בטכנולוגיה מסוג זה הם אינסופיים והם הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות בשל הנוחות ואפשרויות ההתאמה האישית שלהם.

טפט בדפוס דיגיטל